Bestellen

  • Er is geen minimum aankoopbedrag. Elke bestelling, groot of klein, maakt ons oprecht blij.
  • Ondervind je problemen bij het plaatsen van je bestelling, neem dan zeker contact met ons op via mail of telefoon (0478/606285).
  • Na het plaatsen van een bestelling krijg je een bestelbevestiging.
  • Thuislevering is voorzien binnen een straal voor Groot Aalter, Beernem en Ruiselede van ons bedrijf met een minimum aankoopbedrag van 30 euro. 
  • Verzenden kan zowel naar België als naar Nederland. Standaard verzendkosten is 6,50 euro. Voeding kan uiteraard niet opgestuurd worden. 
  • Enkel de producten op de food pagina hebben we niet in voorraad, alle andere producten kunnen 7/7 besteld worden.
  • Thuis levering en afhaling gebeurt altijd na afspraak, op een tijdstip die voor beide past.

Verzending

  • Bestellingen die we opsturen dienen betaald te worden voor verzending.
  • We streven ernaar om binnen 24 uur jouw bestelling te verzenden. Wanneer het door omstandigheden langer duurt, wordt je hiervan op de hoogte gebracht.
  • De pakketjes worden verstuurd door DPD. Je zal hiervan nog een aparte mail krijgen.

Retourneren

Is het geleverde product niet helemaal naar wens? Dat vinden we uiteraard jammer!  Deze kan geretourneerd worden.

  • We vragen retour binnen 4 dagen na ontvangst aan te melden door een mail te sturen naar info@geitenmalkerijbiebauwtack.be. Je ontvangst een mailtje terug met jouw retourinstructies.
  • Kosten voor terugzenden is voor rekening van de klant.
  • Vanaf de dag dat je retourzending in goede orde is ontvangen, duurt het maximaal 7 dagen tot deze volledig verwerkt is. Het geld wordt binnen deze dagen automatisch teruggestort. 

Algemene voorwaarden

  • Alle prijzen die we hanteren zijn in euro’s, inclusief btw en exclusief eventuele overige kosten zoals administratiekosten of verzendkosten, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld of anders overeengekomen.
  • Alle prijzen op die we hanteren voor onze producten of diensten kunnen te allen tijde wijzigen. Verhogingen van de kostprijzen van producten of onderdelen daarvan kunnen aanleiding geven tot prijsverhogingen. 
  • Bij afhaling of thuislevering mag je kiezen of je betaald bij het plaatsen van je bestelling of  bij ontvangst van de producten. Bij opsturen wordt er betaald voor levering.
  • Wanneer je als klant niet tijdig betaalt, mogen we onze verplichtingen opschorten totdat je aan jouw betalingsverplichting hebt voldaan.